Blog de gadgets en gallego

Parto en esta entrada suponiendo que sabes qué es un gadget y que conoces un blog de gadgets, como Xataka. Y bien, Xataka tuvo su comienzo, y fue a raí­z de otro blog, concretamente de Merodeando, el blog de Julio Alonso, que es el CEO de Weblogs SL, empresa con la que colaboro actualmente.

Y hoy no quiero precisamente hablar de Weblogs SL, sino del futuro proyecto de un blog de gadgets en gallego. Al igual que en esta entrada de Julio, cuando buscaba a gente para Xataka, hoy escribo para buscar a gente que esté dispuesta a un nuevo proyecto, el proyecto de un blog de gadgets en gallego. Ya lo he comentado ví­a correo electrónico con varias personas, y las reacciones han sido dispares: Manu dice que no hay público lector suficiente para un blog así­ (yo creo que lo mismo se decí­a de Chuza y no hay más que ver el portal ahora mismo), y otras personas (entre ellas alguna persona destacada del Blogomillo) han aceptado el reto y se unen al grupo.

Así­ que si te gustan las novedades en cuanto a esos cacharritos, tienes blog y te apetece escribir sobre ello y en gallego, házmelo llegar en los comentarios o a través de la sección de Contacto.

Parto nesta entrada supoñendo que sabes que é un gadget e que coñeces un blogue de gadgets, como Xataka. E ben, Xataka tivo seu comezo, e foi a raí­z doutro blogue, concretamente de Merodeando, o blogue de Julio Alonso, que é o CEO de Weblogs SL, empresa coa que colaboro actualmente.

E hoxe non quero precisamente falar de Weblogs SL, senón do futuro proxecto dun blogue de gadgets en galego. Ao igual que nesta entrada de Julio, cando buscaba a xente pra Xataka, hoxe escribo pra buscar a xente que esté disposta a un novo proxecto, o proxecto dun blogue de gadgets en galego. Eu xa o comentei ví­a correo electrónico con varias persoas, e as reaccións foron dispares: Manu di que non hai público lector suficiente pra un blogue así­ (eu creo que o mismo se dicí­a de Chuza e non hai máis que ver o portal agora mesmo), e outras persoas (entre elas algunha persoa destacada do Blogomillo) aceptaron o reto e se unen ao grupo.

Así­ que se te gustan as novidades en canto a eses cacharriños, tes blogue e te apetece escribir sobre ilo e en galego, faimo chegar nos comentarios ou a través da sección de Contacto.